vrijdag 7 december 2012

Wedstrijd voor de kerst

Leuk om te horen dat er al een heel aantal mensen mee willen doen aan deze wedstrijd. Super leuk.
Ik heb dan ook besloten als er meer als 25 mensen mee doen dat het 2 prijzen worden en bij meer als 50 3 prijzen zodat je veel kans heb op een leuk verrassingspakket.

Wat moet je doen, Maak een leuke kerstkaart, kerstgroet maak niet uit wat maar iets wat verstuurd kan worden in een enveloppe en met kerst te maken heeft. Je stuurt het naar mij toe en de leukste, origneelste inzending krijgt het verrassingspakket.

Ik kan je vertellen dat het zeker de moeite waard is om mee te doen. Ik kijk uit naar al die leuke post en zal dit zeker op het blog laten zien zodat jullie allemaal op de hoogte worden gehouden.

De kaart of kerstgroet moet binnen zijn voor 25 december dus doe het op tijd op de post.
Tussen kerst en oud en nieuw maak ik de uitslag bekend.

Je kan je inzending sturen naar Ellen van den Bulk, Zonnebloem 17, 2925EZ Krimpen aan den IJssel
Mochten er nog vragen zijn mail mij gerust ellenvandenbulk@planet.nl.

Groetjes
Ellen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten