zaterdag 1 december 2012

Gratis patroontje voor de decembermaand en westrijd zelfgemaakte kerstkaart

Voor de trouwe volgers heb ik deze kerstgroet bedacht, daar ik niet iedereen een kerstkaart kan sturen en ook al jullie adressen niet allemaal heb wil ik jullie met dit patroontje bedanken voor het volgen van mijn blog.
Het is een mini hulstpopje als patroontje, erg leuk voor in de boom te hangen maar ook om te versturen als kerstkaart. Plak dit popje met het lusje bovenaan een blanco kaart zet er een kerstgroet bij en voila je hebt een schattige kaart waar de mensen ook iets aan hebben.
Het patroontje is allen te verkrijgen als je volger bent van mijn blog, tot 24 december 2012, stuur mij een mailtje naar ellenvandenbulk@planet.nl met daarbij je link naar je blog en je naam waarmee je mij volgt, als je volger bent krijg je het patroontje als pdf patroon naar je mailadres.

Natuurlijk mogen jullie mij wel een kerstkaart sturen, ha ha dan zal ik zeker veel post krijgen.De leukste en origineelste zelfgemaakte kaart krijg een verrassingspakket toe gestuurd, wat daarin zit is dus een verrassing. Maar zal zeker de moeite waard zijn. Mail mij voor mijn adres en geef je op.

Succes
Ellen

3 opmerkingen:

  1. WAUW wat maak jij leuke dingen zeg, heel mooi!!

    groetjes mingle-mangle

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oooooh wat is ie schattig! Heb je net al een mailtje gestuurd ;-)
    Groetjes,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Echt weer een schatje. Ik heb je net ook een mailtje gestuurd.
    Groet, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen