maandag 31 december 2012

Hallo Allemaal,

Ik had jullie beloofd tussen kerst en oud en nieuw de uitslag bekend te maken maar daar de post er echt dit jaar lang over doet heb ik het een week verder geschoven. Ik heb geen idee of er nog meer binnenkomt maar het zou erg sneu zijn als iemand zijn best ergens op gedaan heeft en door de post niet mee kan doen.


Deze schattige kaart heb ik ontvangen van Thea Danyaoui, het is een gevilte kaart met hierop een engeltje. Kanten jurkje echt heel erg leuk, in het echt is deze kaart veel mooier,

Deze kaart heb ik onvangen van Moniquevan Nuenen, een schattig engeltje met een kristalkindje in haar had, geweldig mooi.

En deze prachtige kaart heb ik van Laura Fonteijn ontvangen, scrap en 3 d techniek zijn hierin verwerkt. Echt een plaatje van een kaart.
Alle 3 erg bedankt voor deze mooie deelname, ze staan te pronken in mijn kamer.
 
groetjes
Ellen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten