dinsdag 20 juli 2010

Hallo lieve mensen,

Ik heb de afgelopen dagen genoten, heerlijk weer. Onder de parasol met mijn mandje met spullen heb ik lekker gewerkt aan wat nieuwe ontwerpen.
zo heb ik een leuk hondje gemaakt.


En ook een leeuwtje


En een krokodil

Dit wordt een hele serie met dieren waar je veel dingen mee kan maken. De dieren zijn 3d maar ze zijn niet zo dat ze zelfstandig kunnen zitten. Ze zijn niet te dik zodat er meer mee gedaan kan worden. Ze kunnen als ketting, aan een rits, sleutelhanger of voor in de auto maar ook kunnen ze als figuren voor een naamslinger dienen en ook ga ik er naambordjes mee maken en boekenleggers, of een mobiel met 5 diertjes eraan. Misschien hebben jullie ook nog een idee wat ermee gedaan kan worden.

Het leukste idee krijg van mij een pakketje naar keuze van een van deze dieren, dus kom maar op met de ideeen.

Liefs

Ellen

3 opmerkingen:

  1. een hoesje waar je mobiel in kan of zijn ze daar te klein voor.

    groetjes gerda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ze zijn erg leuk Ellen! Maar op meer suggesties dan die je zelf noemt, kom ik ook niet. Groetjes Carla.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo.
    Wat heb je een leuke beestjes gemaakt.
    Ook die van hierboven.
    Ideetjes;
    Als exrta aan je mobiel hangen of mobiel hoesje. Als haarspeldje of elastiekje. Tassenhanger. Je kunt er eigenlijk van alles mee. Ik vind ze daar tenminste wel geschikt voor. Ook voor als je zelf al zij een naam slinger.
    Succes met maken en bedenken Groetjes Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen