dinsdag 6 juli 2010

Eindelijk is het zover, Oranje zit in de halve Finale. Geweldig hoor.
Deze slinger hangt al een tijdje voor het raam maar pas vandaag kon ik de foto's op mijn computer zetten,



















Het is een grote slinger, de Popjes zijn van het patroonblad vrolijke vilt vriendjes.
De letters heb ik er zelf bijgemaakt, ze zijn ongeveer 10 cm groot. De vlaggetjes heb ik gemaakt van lint, 7 cm breed en dan op een groot satestokje gelijmt met dubbel zijdig plakband.
De slinger bestaat uit 3 delen, ik denk van 60 cm elk.
Vanaf de straat is het duidelijk te zien. De voetballen heb ik bij de marskramer vandaan, zijn eigenlijk tafelkleed hangers, ik heb ze met lintjes aan de slinger gehangen.

Zelf ben ik blij met het resultaat, misschien wat voor jullie om te maken?????????

Enne Oranje, winnen he vanavond, zeker 3-1 voor Oranje.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten