zondag 25 juli 2010










Hallo allemaal,
Ik heb er weer een aantal gemaakt, de eerste is een toy hondje, dit zijn kleine hondjes met een platte snuit.
Je kan ze natuurlijk in allerlei kleuren maken.

Zelf heb ik 2 jack russels en natuurlijk kon ik het niet nalaten om hun model te laten staan voor een van de hondjes, dit is Binkey een mannetje van 8 jaar, een echte lieverd, rustig maar wel waaks.Dan hebben wij ook Benji, ja het is ook een jack russel maar een hele aparte een cocolade bruine met cognac. ik heb er nog verder nooit een gezien. Krijg veel reacties op hem en hij krijgt altijd van iedereen aandacht. Benji is altijd vrolijk en is gek op kinderen.Het zijn natuurlijk cartoon achtige vilten hondjes maar ik wilde met mijn koppel iets speciaals doen en daarom heb ik dit schattige bordje gemaakt wat ik bij de deur kan ophangen.

Zo zie he een van de vele mogelijkheden wat je met deze leuke beestjes kan maken.

Hebben jullie meer ideeen zie hieronder een bericht hoe je een van deze pakketjes kan winnen met het leukste idee.

groetjes

Ellen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten