maandag 10 januari 2011


Oproep


Misschien hebben jullie het al gehoord maar Annie van Anemoontje is al een tijdje erg ziek. Sinds de Kreadoe afgelopen jaar.

Het ziet ernaar uit dat ze zeker nog een tijd in de lappemand zal zitten vandaar deze oproep.


Ik wil haar een doos sturen met allemaal lieve dingen van mensen die haar kennen, die popjes van haar maken etc. Zoals jullie weten is ze een schat van een meid die altijd voor iedereen klaar staat.

Daar ik een vriendin van haar ben wil ik haar verwennen en misschien willen jullie dit ook. Ik zal het allemaal verzamelen.

Vind je het leuk om mee te doen mail mij dan naar ellenvandenbulk@planet.nl

Een kaart, iets lekkers of iets zelf gemaakt. Het gaat er niet om dat het veel moet kosten maar gewoon de aardigheid.

Uit ervaring weet ik dat het een mens altijd goed doet als je iets leuks krijg en weet dat er anderen mensen aan je denken. Dit zal haar zeker opvrolijken.


Ik hoop dat ik veel leuke reacties krijg. Begin volgende week wil ik de doos naar haar toe sturen.


groetjes

Ellen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten