dinsdag 4 januari 2011



Allereerst allemaal de beste wensen en veel gezondheid voor 2011.


Misschien een beetje laat maar beter laat als nooit en het mag nog de eerst week van januari kan je dit nog tegen elkaar zeggen.
Vandaag eerst de kerstspullen opgeruimd en ja hoor wat leuke winterspullen tevoorschijn gehaald zoals dit tafereeltje wat ik jaren geleden heb ontworpen.
En natuurlijk de wintervlinder.

EN niet te vergeten het sneeuwkristalelfje, deze hangt voor het raam tussen de sneeuwvlokjes.

Er zijn natuurlijk nog veel meer dingen tevoorschijn gekomen maar dat kan ik niet allemaal op de blog zetten.

Van deze ontwerpjes zijn patronen of pakketjes te bestellen,

Met de kerst heb ik een aantal prachtige pakketten van mijn dochters gekregen w.o. de Koek en Zopie van Anke met Femke. Daar ben ik lekker mee bezig geweest en de koek en Zopie is haast af, dan Femke nog en de schaatsertjes. Het zijn prachtige pakketten, heel goed omschreven en erg leuk om te maken. Ik hoop dat Annemieke er nog veel meer bij gaat verzinnen.

groetjes

Ellen

1 opmerking:

  1. Hai Ellen, voor jou ook nog een mooi 2011 gewenst, het mag nog tot 6 januari, toch? Lieve groetjes, Barbara

    BeantwoordenVerwijderen