zaterdag 6 oktober 2012

Nieuwe ontwerpen



Wat gaat de tijd toch snel, zitten wij alweer in oktober en heb ik anderhalve maand al niets laten horen op mijn blog. Maar geloof me ik heb niet stil gezeten, allereerst heb ik een paar nieuwe ontwerpen gemaakt zoals het eekhoorntjes brood.
Een klein paddestoelmeisje verzorgd de paddestoeltjes. Ik heb de paddestoeltjes wat verzwaard zodat ze goed blijven staan en het meisje heeft houten voetjes zo blijft ook zij goed staan.
De paddestoeltjes en het meisje zitten in een pakketje.

Natuurlijk hoort bij dit tafereeltje ook het eekhoorntje, met zijn pluizige staart gemaakt van merinowol, Ook het eekhoorntje zit in een pakketje.
 
 
 
En voor de Halloween deze leuke hanger, de spookjes hangen aan een tak bij mij voor het raam ze zijn ongeveer 15-18 cm groot. De letters van Halloween heb ik opgevuld en speels aan elkaar genaaid. Van deze hanger heb ik een patroon gemaakt. Ze zijn erg leuk om te maken en het resultaat is enorm.
 
En vinden jullie de plaatjes niet mooi dit hebben Ria en Marga voor mij gedaan, ze hebben de foto's bewerkt, ik vind het super mooi geworden.
 
Wil je meer informatie over de nieuwe pakketjes/patroon dan kan je mij mailen ellenvandenbulk@planet.nl
 
 
Fijn weekend allemaal en veel knutselplezier want het weer is er goed voor,
 
Ellen

1 opmerking: