zaterdag 9 juni 2012

Gratis patroon van de Kiekeboepop

Onlangs kwam ik dit patroon tegen van de Kiekeboepop, mijn kinderen vonden dit altijd erg leuk, zo pop die je dan wat kon bewegen en langzaam in de koker liet zakken en er vervolgens weer uit komen.
Op de foto heeft ze hem ook in haar hand, een klein handje. Inmiddels is het een hele dame van 23 jaar.
Maar als ik deze foto zie komt het verleden weer even terug.

Om jullie wat op te vrolijke, met dit herfstachtige weer, kunnen mijn  volgers dit patroon bij mij aanvragen, stuur een mailtje naar ellenvandenbulk@planet.nl , vermeld je blog en ik stuur als je volger bent het patroontje digitaal naar je toe.
Dit patroontje kan je allen deze maand, juni 2012, bij mij aanvragen. Na juni wordt het niet meer doorgemaild. Het is tenslotte voor de trouwe lezers.

Zo worden oude patroontjes weer wat nieuw leven ingeblazen.

groetjes
Ellen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten