zondag 29 april 2012


Morgen is het zover, Koninginnedag 2012. Normaal doe ik er niet zoveel aan maar nu ik werk met dementen ouderen heb ik de kamer versierd met vlaggetjes en foto's van de koninklijke familie.
Ja en toen kwam er ineens een allerleukst patroontje, wat je ook nog eens gratis kon downloaden van Jit design. Dat liet ik niet voorbij gaan. Dit is te leuk om niet te maken voor deze ouderen.
Ik heb er nog een oranje stikje opgemaakt met een zilver kroontje (bedel)
Wat zullen ze dit leuk vinden. Vandaag de laatste hand eraan gelegd en klaar zijn ze, de speldjes zitten aan de achterkant klaar om op hun jurk gespeld te worden.

Ik wens jullie een fijne dag toe,
Liefs
Ellen

1 opmerking:

  1. Wauw dat ziet er gaaf uit zeg al die medailles bij elkaar. Knap werk om er zoveel te maken. Fijne dag morgen!
    Gr. Margreet

    BeantwoordenVerwijderen