dinsdag 22 maart 2011

Nieuwe patronen paas broches

Na het grote succes van het patroonboek Peter rabbit kon ik het niet laten om een klein broche te maken van Peter, natuurlijk ook erg leuk als sleutelhanger. Ik heb hiervan pakketjes gemaakt en deze kan je bestellen voor € 5.95. Alles zit in het pakketje je hebt alleen zelf borduurzijde en vulwol nodig.
Deze broche zit al een tijd in mijn hoofd, maar ik moest hem nog maken en hier is het dan, Een paashaasje die uit een peentje komt, leuk versierd met lintjes. De peen is gemaakt van sprookjesvilt. Ook hiervan heb ik pakketjes gemaakt deze komt op € 7.50. Voor de pasen kunnen konijntjes nou eenmaal niet ontbreken. Ik moet eerlijk zeggen dat ik deze in het echt veel leuker vind als op de foto, ik weet niet hoe het komt maar het is zo.
Je kunt deze broche's bestellen door een mailtje te sturen naar ellenvandenbulk@planet.nl

Ik hoop natuurlijk veel reacties te ontvangen want dan weet ik dat jullie ze ook leuk vinden.
groetjes
Ellen

1 opmerking:

  1. Hoi, Hoi.
    Het haasje/worteltje had ik al van je gezien: zo lief! Peter Rabbit is zeker zo schattig!
    Allebei voor mij El!!
    Liefs, Thea.

    BeantwoordenVerwijderen