zondag 9 mei 2010

Ik heb net het patroon opnieuw beschreven van Lisa het vrouwtje van David de kabouter.




Ik heb mij voorgenomen om elke dag een patroon opnieuw te beschrijven, dan ben ik wel een jaartje bezig maar dan ziet alles weer mooi en goed weer uit.
Ik heb vorige week trouwens wat leuke patroontjes ontvangen van het blauwe huis, ik weet niet of jullie ze al kennen maar ik vind ze echt helemaal geweldig.
Bijgaand wat foto's, De hanger met het zeepaardje is ontzettend leuk, veel geborduurd en pailletjes zijn er gebruikt, het is een lange hanger ga ik zeker maken voor op het toilet.
Die kan best opgevrolijkt worden.
De ketting heeft de functie dat je in de vlinder een klein schaartje kan stoppen en op het blad kan je spelden of een naald steken als je bezig ben.
Heel vernieuwend in ieder geval.
Ik ga zo verder met de heksensoep van de septemberring, schiet al aardig op. Heksen zijn al klaar en ik ben nu met de kat bezig. Erg leuk, heel gedetailleerd. De heksjes zijn groter als ik in eerste instantie dacht dat ze waren, ze zijn ongeveer 20 cm.
Ik ben gek van heksen en zoals ik begrepen heb Gera ook van de Septemberring.
Zodra dit tafereel af is zet ik een foto op mijn blog.

1 opmerking:

  1. Ja ; ik zag het zeepaardje op de beurs in Zwolle ; prachtig !
    Groet uit ASSEN.

    BeantwoordenVerwijderen